As of now, I am in control here, in the White House

Obama Schedule || Thursday, November 7, 2013

10:30 am || Receives the Presidential Daily Briefing
1:30 pm || Meets with Treasury Secretary Lew
6:00 pm || Hosts a screening of Mandela: Long Walk to Freedom; The Family Theater

All times Eastern
Live stream of Carney briefing at 12:30 pm

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on RedditShare on LinkedInEmail this to someone

45 Responses to Obama Schedule || Thursday, November 7, 2013

  1. There’s no business like show business! The Sultan of Hollywood loves hosting movie premieres. Last year it was “Lincoln”, yet he turned down the invite to the 150th Anniversary of the Gettysburg Address ceremony. Who knows, maybe his next gig will be hosting the Oscars next year.

    • Is it just me, or does it seem that Barry mostly hosts premieres of movies about blacks and black (revisionist) history? Am I racist for even noticing?

    • While on one hand it’s disgusting that a President of the United States is not going to be at Gettysburg on the 150th anniversary of one of the most important speeches in American history, on the other hand that the current President is one Barack Obama it’s for the best that such a solemn moment of reflection not be sullied by such a selfish, arrogant, narcissist.

  2. First Lady Michelle Obama Celebrates Diwali at the White House

    Sure glad we opened the WH again cause the State Dining Room was just the spot for dancing and showing off like a 12 year old.

    • Time to make him punch a time clock like all the little people he claims he wants to help. Not in the office, he doesn’t get paid. Granted, he still wouldn’t work but at least he’d have to put more than 3 hours a day in the office.

  3. “6:00 pm || Hosts a screening of Mandela: Long Walk to Freedom; The Family Theater”

    Gotta love how this guy likes to keep freshing the hate. Sure was nice when we could all hate on openly racist White folk in South Africa, yes? Seeing as how we’re fixin’ to reopen the Trayvon thing as a nice diversion anyway, let’s get in ALL the stuff we POSSIBLY can to whip up the base about the supposed perdify of ALL White people; then, we can “pivot” back to yelling “RACISM” as the Administration’s chickens come home to roost since some may have White feathers…

    Honestly, as Reagan went down as “The Great Communicator”, THIS guy should go down as “The Great Divider” (if there’s anyone left to WRITE an honest history after he’s done). He’s SOOOO good at it…

  4. “Makhluk mana yang buat benda ni. Memang dah lama hidup nampaknya. Kalau aku jumpa siapa yang buat benda ni siap la dia,” marah Danisya sambil berjalan dengan pantas untuk ke dewan kuliahnya. Mukanya menjadi merah akibat menahan amarah.

  5. “Jangan lupa buka hadiah saya,” pesan Mikael sekali lagi. “Yelah…” jawab Luna sekali lagi. Dan setelah Mikael pasti Luna sudah masuk ke dalam rumah, barulah dia pergi dari situ, dengan hati yang sangat gembira. Dia tidak kisah apa isinya, dia tidak kisah betapa buruknya cara bungkusan kotak itu, yang penting, benda itu datangnya dari Luna. Bagi Mikael, apa saja yang datang dari Luna, semuanya dia suka.Novel : Seindah Kasih 1

  6. ?? Hah ? Eh, tak ada lah ! Awak nampak kacak bila pakai cermin mata.?? Memang mulut aku ni tak boleh nak kawal betullah. Suka hati dia je nak cakap apa. Patutnya pujian tu aku cakap dalam hati bukan buat pengakuan secara terbuka macam ni. Apalah yang dia fikir nanti.

  7. Empat jejaka ini merebahkan buntut pada rumput yang menghijau. Meskipun berlagak cool, mereka berempat agak terkejut mendengar pengakuan Intan. Tak diduga, sungguh berani si kenit itu mengancam keselamatan Mazda dan BMW kesayangan mereka. Dahsyat! Belum pernah ada mangsa yang seberani itu. maka layakkan Intan digelar pesaing? Oh no! Lelaki bersaing dengan perempuan? Tak mungkin??? masing-masing tergeleng.

  8. Okay sangatlah penampilan aku ni. Dekat sana nanti, aku cuma perlu beli, cermin mata hitam yang artis bercerai pergi mahkamah selalu pakai tu. Lepas tu, beli topi ala-ala pergi vacation gitu. Fuh ! Memang debom lah aku dekat sana nanti ! Ini barulah namanya percutian sebenar !

  9. Adam rasa sebal.Gagal lagi…sampai bila dia perlu bersabar dengan sikap kolot gadis itu. Ah Sufi…kau memang terlalu sempurna sebagai seorang wanita. Gadis bertudung ini bukan saja bijak malahan kesopanan dan adab kemelayuannya juga terserlah berbanding yang lain.Di negara asing ini,apa saja mahu dilakukan tiada halangan.Apatah lagi jauh dari pandangan ibu bapa. Namun begitu, Iman Sufiyyah ini, hidupnya masih bertahan dengan gaya hidup orang timur..bahkan, dari didikan agamanya juga buat Adam rasa kagum.Adakalanya dia rasa malu juga memandangkan gaya hidupnya tidak begitu.Lagipun, dia selalu menipu Sufiyyah untuk menutup aibnya.